مرگ کارگر جوان در تصادف عجیب

مرگ کارگر جوان در تصادف عجیب
کارگر افغان که مشغول حفر چاله ای در کوچه بود نمی دانست لحظاتی دیگر در برخورد با خودرویی لوکس جانش را از دست می دهد.

به گزارش واحد خبری دفتر نظام ایمنی مهندسی ترافیک و به نقل از خبرنگار همشهری، این حادثه ساعت 16 روز پنجشنبه در کوچه ای واقع در خیابان ولیعصر، نزدیک پل پارک وی رخ داد و در جریان آن زن جوانی که راننده یک دستگاه خودروی هیوندا بود بدون اینکه چاله ای را که کارگری در حال کندن آن بود ببیند از روی آن عبور کرد.
به دنبال این حادثه یکی از چرخهای ماشین به داخل چاله افتاد و کارگر جوان که داخل چاله بود، به دلیل برخورد با سرش در دم جان باخت. در پی این حادثه به دستور احمد بیگی، بازپرس جنایی تهران مأموران کلانتری 103 گاندی به تحقیق در این باره پرداختند. یکی از شاهدان عینی در این باره به خبرنگار همشهری گفت: من پشت سرخودروی هیوندا بودم که ناگهان دیدم 2 چرخ سمت راست آن در چاله ای افتاد اما از آن عبور کرد. بعد از آنکه خودرو از چاله رد شد ناگهان سر کارگری را دیدم که از چاله بیرون آمد. کارگر پس از خروج از چاله روی زمین افتاد و دیگر حرکت نکرد. این مرد ادامه داد: کارگر جوان در حال کار برای پیمانکار یکی از شرکت های دولتی بود و اطراف محل کارش علائم هشداردهنده نصب نشده بود.

راننده هیوندا نیز در توضیح این ماجرا گفت: آن حوالی مهدکودک دخترم است. من هر روز این مسیر را طی می کنم. وقتی می خواستم از خیابان ولیعصر وارد کوچه شوم جلویم هیچ کس را ندیدم اما ناگهان داخل چاله افتادم و وقتی چند متر آن طرف تر توقف کردم فهمیدم کارگری داخل چاله مشغول کار بوده است. آن موقع هیچ نشانه و علامت هشدار دهنده ای اطراف چاله نبود و این حادثه ناخواسته اتفاق افتاد.

براساس این گزارش، پس از تحقیقات مأموران کلانتری جسد کارگر جوان که نورمحمد نام داشت به پزشکی قانونی منتقل شد.

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است.

نظر خود را ارسال کنید

* نام و نام خانوادگی:
* پست الکترونیک:
* نظر شما:
* کد امنیتی: